FAQ - leggyakrabban feltett kérdések | IBO

FAQ - leggyakrabban feltett kérdések

1. Nem tudom melyik terméket válasszam...

Nem probléma! Lépjen kapcsolatba velünk e-mailben (info@ibohu.hu) , és mi a tőlünk telhető legjobb tanácsot adjuk! Munkatársaink képzett szakemberek – még ha csak most kezdo a vadász vagy kertészkedési kalandját, szívesen segítenek a megfelelő választásban.

2. Hány napig tart a rendelés feldolgozása?

A raktáron lévő termékeket általában 24-48 órán belül kiszállítjuk. A széles termékválaszték miatt előfordulhat, hogy pillanatnyilag több napot is várhat a kiszállításra és a megrendelés feldolgozására - ebben az esetben azonnal felvesszük Önnel a kapcsolatot e-mailben, hogy tájékoztassuk és közösen döntsünk a rendelése további haladása.

3. Hogyan fizethetem ki a rendelésemet?

Több fizetési mód közül választhat utánvét, banki átutalás.

4. Hibát követtem el a rendelés leadásakor, mit tegyek?

A lehető leghamarabb vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben (info@ibohu.hu), és a csomag feladása előtt értesítsen bennünket a hibáról.

5. Hogyan törölhetem a rendelésemet?

A lehető leghamarabb vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben (info@ibohu.hu), és tájékoztasson minket a megrendelés törléséről, még annak feladása előtt. Ha nem jár sikerrel, 14 nap áll rendelkezésére az áru visszaküldésére. Az áru visszaküldésével kapcsolatos részletes információkat a Reklamációs eljárást.

6. Hogyan lehet visszaküldeni a rendelést?

Ha a vásárlás valamilyen okból meghiúsul, 14 napja van a szerződéstől való elállásra és a megvásárolt áru visszaküldésére. Töltse le az elállási nyilatkozat mintát (itt), töltse ki és csatolja a visszaküldött áruhoz. Ügyeljen arra, hogy a csomagot a megfelelő címre küldje (Bratislavská 123, 911 05 Trenčín), és győződjön meg arról, hogy a kiküldött termékek megfelelően vannak rögzítve! A pénz a küldemény kézhezvétele után, a szerződéstől való elállással kerül visszatérítésre. Ne feledje, hogy a visszaküldött árut nem szabad használni.

7. Mi a teendő, ha az áru sérülten érkezett?

Ne feledje, hogy minden csomagot a legjobb a futár jelenlétében kinyitni! Ezután írhat kárbejelentést, hogy segítsen megoldani az ügyet a futárcéggel. Ha a szállítmánya megsérült, küldjön nekünk egy e-mailt az info@ibohu.hu címre a helyzet leírásával és a sérülés fényképével. A lehető leghamarabb felvesszük Önnel a kapcsolatot a következő eljárással kapcsolatos információkkal kapcsolatban.

8. Értesít a futár a közelgő szállításról?

Telefonszámát megadjuk a futárnak, de nincs befolyásunk arra, hogy a csomagot kézbesítő futár hívjon-e. Leggyakrabban a futárcég politikájától vagy a futár jóindulatától függ.

9. Létre kell hoznom egy  fiókot a rendelés leadásához?

A megrendelés leadásához nem kell fiókot létrehoznia.

Fel